+31 (0)318 - 54 84 94 info@mmcmedia.nl

Meetbare Media Campagnes

Trend is minder tekst en meer beeld waaronder video op websites. Naast online campagnes ontwikkelen wij met onze klanten content, waaronder webfilms. Laat zien wat de unieke verkoopargumenten zijn, het “haakje”bij het product in brede zin. Onze RTV campagnes worden gecombineerd met 24/7 “altijd aan” online advertising. Zo worden uw campagne direct zichtbaar met meetbare resultaten. Is er een budget van enkele tienduizenden euro’s per jaar? Kies dan voor media type waar dat budget het beste tot zijn recht komt en goed scoort. Media waarbij u toonaangevend bent, waar u gezien wilt worden en waar u gelijkwaardig aan een groot adverteerder in kunt zetten. Bijvoorbeeld Radio in combinatie met online display en video op kwalitatieve sites.

De inkoop en aanpak


Compacte administratie en snelle ordering. Wij zijn niet gebonden aan één exploitant, wij bewerken de gehele markt. Wij hebben geen duur en groot back office. Het advies, de offerte, de zendtijd inkoop en productie begeleiding allemaal door Michael Melssen zelf.

Campagnes plannen en productie begeleiden. Meetbaar maken van de effecten, implementatie online en rapporteren ondersteund met de Online toepassing. MMC doet het werk en u controleert en stuurt waar nodig bij. Tegelijkertijd bespaart u ook nog aantoonbaar op de totale campagnekosten.

Ontvangt u 15% korting. 15% van wat ontvangt u eigenlijk?”That’s the question!”. MMC realiseert voor haar klanten, naast standaard volume en inkoopkorting, tot dertig procent meer op de tarieven voor zendtijd en productie. Dat kan in de praktijk dus aardig wat procenten uitmaken!”. Neem contact op met Michael Melssen.

TOP 500 ADVERTEERDERS

Het gemiddelde bestedingsbudget middelgrote adverteerders per campagneweek:

NATIONALE TV
€ 45.000,- tot € 90.000,-

NATIONALE RADIO
€ 10.000,- tot € 25.000,-

ONLINE ADVERTISING
€ 5.000,- tot € 15.000,-

DAG & WEEKBLADEN
€ 35.000,- tot € 90.000,-

BUITENRECLAME
€ 50.000,- tot € 110.000,-